רילוקיישן - הכנה נדרשת

רילוקיישן - הכנה נדרשת

קיבלתם הצעת עבודה מחו"ל, או שהחלטתם שאתם רוצים לעבור לגור בחו"ל ולתפוס בשתי ידיים כל הזדמנות חלומית וייחודית שתיקרה בדרככם או שאתם פשוט רוצים לשפר את איכות חייכם. אז האמת, בינינו, לא משנה מהם הסיבות ומהם המניעים לכך שאתם עוברים לגור בחו"ל, אבל אין ספק שמדובר בדבר אחד. מעבר לחו"ל דורש הכנה מוקדמת שמומלץ וכדאי להשקיע בה השקעה ומחשבה רבה. 
אז לפני שנסביר איזו הכנה נדרשת, נבין קודם את המינוח המדויק למצב זה. 
רילוקיישן, מאנגלית (Relocation) הוא תהליך של מעבר ממדינת אחת למדינה אחרת והתמקמות בה. הוא נפוץ לצרכי עבודה, כאשר במדינה הזרה חסר אדם בעל מומחיות בידע הנדרש, הוא יכול להתרחש לצרכי לימוד והכשרה, או אפילו במסגרת של שליחות דיפלומטית מטעם גוף מדיני. מניעים נוספים יכולים להיות במסגרת של פיתוח קריירה, התקדמות מקצועית, הגדלת רווחים ושיפור איכות חיים.

 

הכנה נדרשת- הדפס ושמור!

קודם כל, לומדים את החומר

לאן אתם עוברים? היכן מתבצע רילוקשיין? האם מדובר במדינה מפותחת עם תנאי מחיה המספקים איכות חיים אליה אתם רגילים, כמו בתחומים של דיור, חינוך לילדים, גישה לשירותי בריאות, מזון, תחבורה ועוד. או, שמדובר במדינת  עולם שלישית שבה תנאי מחייה שונים ממה שאתם רגילים ומכירים, גם מבחינת תנאי המחייה הבסיסיים ביותר.
לאחר שהכרתם ולמדתם את האזור שאליו אתם עומדים לעבור, יש לבדוק מול הרשויות במדינה האם אתם צריכים לשלם מיסים, ביטוח לאומי, ביטוחי בריאות וכד'. במדינות מסוימות תצטרכו להיות כפופים לחוקים של המדינה בה אתם אזרחים ובמדינות מסוימות תצטרכו להיות כפופים למדינה בה אתם מתפרנסים. מדובר על דבר חשוב ביותר לבירור, במיוחד במציאות כזאת שאתם מגיעים למקום חדש, ו 'הפתעות' יכולות להקרות בדרככם. (ולא במובן החיובי של המילה). הדבר נכון גם לגבי ויזה ואשרת עבודה. לעיתים היא תקפה לחודשים מסוימים, לעיתים היא תקפה לתקופות ארוכות יותר. גם את זה יש לבדוק ולהיערך בהתאם.

 

רילוקיישן רילוקשיין, אבל מה עם המיטה שלי???

אוקי. אז סידרתם את המסמכים הבירוקרטים, מלאתם את הטפסים הנדרשים, עמדתם בתור לוויזה, קיבלתם אשרת עבודה. אבל מה עם כל תכולת הדירה? כיצד תעבירו את המיטה ואת חדר הארונות שאתם כל כך אוהבים? ומה עם המלונה לכלב, השולחן והשטיח בסלון שאתם כל כך אוהבים? ומהצד השני, מה יהיה גודל הדירה אליה אתם עוברים? מה יש בה? מה אין בה? היא מותאמת למספר הנפשות המתעדות לגור בה?

אז בדיוק בשביל שלא תצטרכו להיפרד מהפריטים שאתם כל כך אוהבים.
וכדי שגודל של חפצים או מרחק לא ימנעו מכם שום דבר. גם אם הגעתם לזימבבווה.
וכדי שלא תסמכו על מה שיש בדירה אליה תכנסו.

 

קמה חברת ס.א.ם שילוח בינלאומי

חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי,  בעלת מוניטין רב, עם ניסיון של מעל 30 שנה בתחום האריזה והשילוח. החברה מחזיקה בקשרים עם חברות שילוח בינלאומיות וגורמי מפתח שונים בשוק שעובדים יחד ובשותפות מלאה. חברת ס.א. מ שילוח בינלאומי, תלווה אתכם לכל אורך הדרך, ותסייע לכם בכל מה שנדרש לקראת תהליך רילוקשיין, החל מהבנת הצרכים שלכם, סוג המטען הנדרש להעברה, דחיפות ורגישות ההעברה, כמו גם אלמנטים נוספים הכרחיים. קיימים סוגים שונים של מטענים, כאשר חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי יודעת לקבוע במדויק את סוג השילוח המתאים ביותר על מנת להעבירו באופן המיטבי ביותר, כדי שלא יפגע וייהרס.
קיימים סוגים שונים של העברות כמו שילוח אווירי והובלה ימית יבשתית, הכול בהתאם לסוג המטען ולצרכי הלקוח המשתנים.
תהליך רילוקשיין הוא תהליך חווייתי שיכול להיות מסעיר, מעורר, שמח, מאתגר, כזה הטומן בחובו אתגרים וחוויות רבים אותם תישאו אתכם יחד בדרככם. אין ספק, כי מדובר על שינוי משמעותי בכל תחומי החיים. השינוי יכול להיות מורכב ודורש השקעה בחשיבה. אבל עם הכנה נכונה, ייעוץ, והמומחיות של חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי אתם יכולים להיות רגועים לכל אורך הדרך.
המלצה שלנו, תצטלמו הרבה ואל תשכחו גם להנות!