שילוח הציוד האישי לחו"ל במעבר מגורים

שילוח הציוד האישי לחו

אז למה לא אוגנדה?


מי מאתנו לא רצה לזנוח את החלום הציוני ולעבור להתגורר באיזה יעד נחשק בחו"ל?
מי מאתנו לא השתעשע עם המחשבה להעביר את החיים לקצב יותר איטי ושלו, לקום כל בוקר ליד קנגורים באוסטרליה
או לשתות כל בוקר בבית קפה פריזאי? המשימה לעבור למדינה אחרת כבר לא מורכבת מבעבר ובעזרת גורמים רבים ניתן לעשות זאת בצורה הקלה והנעימה ביותר.


הליך של עתקת המגורים למדינה אחרת לרוב מלווה בהיערכויות לוגיסטיות, כלכליות ורגשיות עבור העוברים. במידה והחברה בה אתם עובדים שולחת אתכם, היא האחראית למצוא ולהתאים בעבורכם תנאי מגורים הולמים, מסגרות חינוך המתאימות לילד ועד. ההכנות לקראת ביצוע רילוקיישן כוללות כמובן גם ההכנה הנפשית של המשפחה, הכנת הילדים למעבר עם כל הכרוך בכך, מציאת עבודה לבן הזוג, היכרות וחקירת התרבות והמנטליות של המדינה, לימודי השפה ועוד. מאידך גיסא, המעבר הוא גם עניין של רצון אישי בלבד או שינוי במקום העבודה המחייב העתקת מגורים למדינה זרה. לבד מהקושי הנפשי הכרוך בשינוי זה, קיים גם הקושי להעתיק את תכולת הדירה. על מנת להתכונן להובלה רצוי להסתייע בשירותיהם המקצועיים של חברת שילוח מטענים בינלאומים. אנשי החברה ינחו אתכם כיצד להיערך באופן הטוב ביותר לרילוקיישן. הם ייסעו לכם בכל מה שקשור לאריזת תכולת הבית, כך שזה יאפשר העמסה מסודרת ומהירה ופריקת נוחה. ציוד רגיש במיוחד ייארז באמצעים המבטיחים את שלמותו גם כאשר הוא ישונע ממקום, יועמס על אנייה או מטוס, ויפורק מהם.


בכל מדינה יש חוקים והגבלות בנוגע להעברת תכולת הבית ואו הרכבים. את כל הבירורים בנושא התקנות וההגבלות מומלץ מאוד לבצע הרבה לפני המעבר באתר ההגירה של אותה מדינה אליה אתם עוברים.
דעו מהם המסמכים הדרושים ומה הם הפטורים מתשלום מסים עבור חפצים האישים ומהי הכמות המקסימלית של פריטים אותה אפשר להביא. במידה ויש ברשותכם רכב שתרצו להעתיק, בדקו גם מהן התקנות של אותה מדינה בנוגע לייבוא רכבים. באופן כללי, יש מצבים בהם העברת תכולת הדירה יכולה להיות יקרה מאד ולעיתים, יהיה משתלם יותר לרכוש את הרהיטים במדינת היעד. המצב האידיאלי הוא להעביר את כל תכולת הבית, כך שעם הגעתכם למדינה תוכלו למקמם את הציוד שלכם בבית החדש.


חברות שילוח בינלאומי

 

חברות שילוח הן גופים אשר מתמחים במשימה זו. יש להן את היכולות, הקשרים והניסיון להתמודד עם הביורוקרטיה בצורה המהירה והיעילה ביותר, ובכך לחסוך זמן ומשאבים רבים. חברות אשר מתקשות להתמודד עם העניין בעצמן - ובינינו, למי יש זמן להתעסק עם פקידים, מסמכים ותקנות אין סוף.
כאשר עורכים שילוח בינלאומי, מקצועיות היא מילת המפתח!  מקצועיות ואמינות הן תעודות הביטוח של הנכסים והחפצים שלכם. חברת שילוח מקצועית דואגת להעסיק עובדים מנוסים אשר יודעים כיצד לטפל בציוד היקר שלכם מבלי שיינזק ויכולים לעמוד בלוח הזמנים שנקבע ולפתור כל בעיה בלתי צפויה ביעילות ובמהירות. על מנת לצלוח את תהליך השילוח בין כל המדינות והגורמים, נדרשת רגישות, רצינות ובקיאות. אי לכך ובהתאם לזאת יש להיעזר בחברת שילוח שכבר מכירה ומנוסה בתחום ותוכל לנהל ולפקח על כל מעבר התכולה גם במדינת היעד.


למה לבחור דווקא בנו?

 

חברות שילוח רבות נכנסות לקלחת בדיוק היכן שהבירוקטיה חושפת שיניה. חברת ס.א.מ מביאה לעולם הסחר בישראל בשורה אחרת, רגועה יותר. הודות לניסיון ולקשרים, הצוות המקצועי המנוסה ויעיל יותר.


אתם מוזמנים להשאיר את פרטיכם בטופס הצור קשר ונציגנו יישמחו לתת לכם מענה ולענות על כל שאלה.