שילוח חפצים למטרת רילוקיישן

שילוח חפצים למטרת רילוקיישן

יותר ויותר משפחות בוחרות כיום לבצע מעבר ממדינת תושבות למדינה אחרת לצורך התמקמות. ברוב המקרים השאיפה היא לבצע את המעבר לקראת קידום בקריירה, אך לעיתים יש צורך ברילוקיישן גם לטובת לימודים, לצרכים רפואיים, מתוקף שאיפות משפחתיות וכן הלאה. על כל פנים, המאפיין המשותף לכל הסיבות הנפוצות עבור ביצוע מעבר מן הסוג הזה הוא הצורך בשילוח בינלאומי של חפצים.


רילוקיישן מתבצע לתקופות קצובות בזמן והוא מחייב היערכות מקיפה מצד המשפחה והילדים לתהליך הרילוקיישן. את החפצים רצוי לשלח באופן מקצועי ובאמצעים המתאימים. כדאי להביא בחשבון את כמות החפצים, את רגישות הטובין, את הערך הכספי והסנטימנטאלי של הציוד האישי ועוד. מעבר לכך, יש הבדל בין שילוח חפצים למטרת רילוקיישן לבין שילוח או הובלה לקראת הגירה ממדינה למדינה.


בתהליך של מעבר ממדינת תושבות אחת למדינה אחרת לצורך התמקמות זמנית נדרש הלקוח להביא בחשבון חזרה אל מדינת היעד. במילים אחרות, הוא יכול להחליט לא לבצע שילוח של כל החפצים הנמצאים ברשותו. השאיפה היא לחסוך בהוצאות מבלי לפגוע באיכות החיים ולהגיע לאיזון בין כמות החפצים הנשלחים אל המדינה האחרת, לבין כמות החפצים הנשארים במדינת המוצא המקורית. לפני ביצוע רילוקיישן לצרכי עבודה לדוגמא נדרש העובד לוודא את אשרת העבודה, את תקופת ההעסקה ואת המשמעות הכלכלית של המהלך. במקרים אלו מעדיפות משפחות רבות להשאיר חלק מהציוד בתוך מחסנים לוגיסטיים ייעודיים. מומלץ לרכז את שילוח החפצים ואת אחסון הציוד הנשאר בארץ תחת קורת גג אחת ומול חברה אחת בלבד.


סוגי שילוח בינלאומי

 

הסוגים העיקריים של שילוח חפצים למטרת רילוקיישן הם דרך האוויר, דרך הים או דרך היבשה. הפקטור הראשון המשפיע על סוג השילוח הוא המיקום הגיאוגרפי והמרחק בין מדינת המוצא למדינת היעד. כל עוד מדובר על רילוקיישן בין מדינות קרובות באותה יבשת, ניתן להסתפק בשילוח יבשתי על גבי משאיות וכדומה. במקרים של רילוקיישן מעבר לים או אל מדינות ביבשת אחרת יש צורך בשירות של שילוח ימי או שילוח אווירי.


הפקטור השני המשפיע על סוג השילוח הוא תנאי המחיה. במדינות מערביות בהן תנאי המחיה זהים לישראל ניתן להסתפק בשילוח של ציוד בסיסי בלבד. רוב העובדים המגיעים לצרכי רילוקיישן מקבלים השתתפות מסוימת מטעם המעסיק ברכישת ציוד, ריהוט וכדומה. במדינות אחרות הדרישה היא לשילוח מאסיב ויסודי יותר.

 

בחירת חברה מבצעת

 

שירותי שילוח יבשתי, ימי או אווירי ניתנים על ידי חברות מקצועיות המכירות את התחום. היות ומדובר על שירות מורכב ורגיש המחייב תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר, התהליך מתחיל רק לאחר תיאום פגישת היכרות עם הלקוח. במהלך הפגישה הזו נדרשים הגורמים המעורבים בתהליך השילוח להגדיר צרכים ומטרות. יש להביא בחשבון דרישות מיוחדות של הלקוח, להסביר על ביטוח תכולה ולהשיג את הכיסוי האידיאלי עבור הטובין, החפצים, הרהיטים, הציוד וכדומה. בשלב האחרון נקבעת צורת השילוח ומחליטים על לוח זמנים העולה בקנה אחד עם מאפיינים של רילוקיישן לצרכי עבודה.


נציגי חברת ס.א.מ הובלה ושילוח בינלאומי ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שלב של מעבר ממדינה למדינה. צרו קשר עם המומחים של חברתנו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת, אטרקטיבית ויסודית המתחשבת בצרכים האישיים שלכם.