רילוקיישן – מעבר למדינה אחרת

רילוקשיין, באנגלית (Relocation), הוא תהליך של מעבר ממדינה אחת למדינה אחרת והתמקמות בה. רילוקיישן נעשה לצרכים שונים ומגוונים, ביניהם צרכי עבודה, לימוד, הכשרה והתמקצעות, צרכים דיפלומטים או צרכים אישיים כמו פיתוח קריירה, הגדלת רווחים ושיפור איכות ורמת החיים. תהליך רילוקשיין מורכב מבחינה לוגיסטית ודורש השקעה ומחשבה רבה לגבי היבטים שונים ומרובים. על מנת לבצע תהליך רילוקיישן בצורה המיטבית ביותר, מומלץ וכדאי להשקיע בתכנון מחשבה.

לאילו דברים חשוב לשים לב כשעושים רילוקיישן?

ראשית, חשוב ללמוד על המקום אליו אתם הולכים לעבור. האם מדובר במדינה עם תנאי מחיה מספקים מבחינה בסיסית או שמא מדובר במדינת עולם שלישית ללא כל תנאים בסיסיים? פה גם נחשוב על כל הציוד אותו אנו צריכים. מה יש לנו במקום החדש ומה אין לנו. לסוגיית המשלוח נתייחס בהמשך. שנית, חשוב לברר היכן ממוקמים שירותים רלוונטיים כמו סופרים, מוסדות חינוך, בנק, דואר, קופות חולים, מרכזי קניות ועוד.

כאשר אתם מבצעים תהליך רילוקיישן לצורך לימודים, או עבודה חשוב לבדוק היכן המקום ממוקם, מה זמן ההגעה וכיצד הכי יעיל להגיע אליו. אם באמצעות רכב, רכבת תחתית, אוטובוס או אולי אפילו ברגל. בתחום זה יש לבדוק מבעוד מועד לגבי הוויזה והאישורים הרלוונטיים שלכם לעבודה בתיאום מול הרשויות באותה מדינה.

רילוקיישן ושילוח בינלאומי

לא משנה לאיזו מדינה אתם עוברים, וודאי תרצו להעביר אתכם חפצים שונים. אלו יכולים להיות מוצרי ריהוט כמו מיטה, ארונות, ספות, כיסאות, שולחנות ועוד. אלו יכולים להיות חפצים כמו בגדים, כלי בית, מחשבים, טלוויזיות, חפצי אומנות ובעצם, כל ציוד אישי אותו תרצו להעביר. הדרך היעילה והבטוחה ביותר להעביר את אותם חפצים, גדולים וקטנים כאחד, היא לבצע שילוח בינלאומי.

ס.א.מ, המומחים לרילוקיישן

חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי עוסקת כבר שנים רבות בתחומי האריזה והשילוח. קיימים סוגים שונים של שילוח כמו שילוח אווירי, שילוח יבשתי ושילוח ימי, כאשר הבחירה ביניהם מתבצעת בהתאם לסוג המטען ולצרכים המשתנים של הלקוח, ביניהם דחיפות הגעת המוצר, גודלו ואף חוקים והגבלות של המדינות עצמן. חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי תבצע עבורכם את כל ההכנה הנדרשת בעת שאתם מבצעים תהליך רילוקיישן, החל מהבנת הצרכים שלכם, בחירת סוג השילוח המתאים, שירותי אחסנה זמניים ושירות של עמיל מכס מקצועי במידת הצורך.

תהליך רילוקיישן הוא תהליך יסודי ומורכב הדורש התייחסות למרכיבים רבים ושונים. הכנה מוקדמת הכוללת חשיבה על הפרטים ופנייה לחברת ס.א.מ שילוח בינלאומי יכולה לסייע לכם בצורה הטובה ביותר לאורך כל המעבר.

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

מידע נוסף

רילוקיישן – מעבר למדינה אחרת

רילוקשיין, באנגלית (Relocation), הוא תהליך של מעבר ממדינה אחת למדינה אחרת והתמקמות בה. רילוקיישן נעשה לצרכים שונים ומגוונים, ביניהם צרכי עבודה, לימוד, הכשרה והתמקצעות, צרכים דיפלומטים או צרכים אישיים כמו פיתוח קריירה, הגדלת רווחים ושיפור איכות ורמת החיים. תהליך רילוקשיין מורכב מבחינה לוגיסטית ודורש השקעה ומחשבה רבה לגבי היבטים שונים ומרובים. על מנת לבצע תהליך רילוקיישן בצורה המיטבית ביותר, מומלץ וכדאי להשקיע בתכנון מחשבה.

לאילו דברים חשוב לשים לב כשעושים רילוקיישן?

ראשית, חשוב ללמוד על המקום אליו אתם הולכים לעבור. האם מדובר במדינה עם תנאי מחיה מספקים מבחינה בסיסית או שמא מדובר במדינת עולם שלישית ללא כל תנאים בסיסיים? פה גם נחשוב על כל הציוד אותו אנו צריכים. מה יש לנו במקום החדש ומה אין לנו. לסוגיית המשלוח נתייחס בהמשך. שנית, חשוב לברר היכן ממוקמים שירותים רלוונטיים כמו סופרים, מוסדות חינוך, בנק, דואר, קופות חולים, מרכזי קניות ועוד.

כאשר אתם מבצעים תהליך רילוקיישן לצורך לימודים, או עבודה חשוב לבדוק היכן המקום ממוקם, מה זמן ההגעה וכיצד הכי יעיל להגיע אליו. אם באמצעות רכב, רכבת תחתית, אוטובוס או אולי אפילו ברגל. בתחום זה יש לבדוק מבעוד מועד לגבי הוויזה והאישורים הרלוונטיים שלכם לעבודה בתיאום מול הרשויות באותה מדינה.

רילוקיישן ושילוח בינלאומי

לא משנה לאיזו מדינה אתם עוברים, וודאי תרצו להעביר אתכם חפצים שונים. אלו יכולים להיות מוצרי ריהוט כמו מיטה, ארונות, ספות, כיסאות, שולחנות ועוד. אלו יכולים להיות חפצים כמו בגדים, כלי בית, מחשבים, טלוויזיות, חפצי אומנות ובעצם, כל ציוד אישי אותו תרצו להעביר. הדרך היעילה והבטוחה ביותר להעביר את אותם חפצים, גדולים וקטנים כאחד, היא לבצע שילוח בינלאומי.

ס.א.מ, המומחים לרילוקיישן

חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי עוסקת כבר שנים רבות בתחומי האריזה והשילוח. קיימים סוגים שונים של שילוח כמו שילוח אווירי, שילוח יבשתי ושילוח ימי, כאשר הבחירה ביניהם מתבצעת בהתאם לסוג המטען ולצרכים המשתנים של הלקוח, ביניהם דחיפות הגעת המוצר, גודלו ואף חוקים והגבלות של המדינות עצמן. חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי תבצע עבורכם את כל ההכנה הנדרשת בעת שאתם מבצעים תהליך רילוקיישן, החל מהבנת הצרכים שלכם, בחירת סוג השילוח המתאים, שירותי אחסנה זמניים ושירות של עמיל מכס מקצועי במידת הצורך.

תהליך רילוקיישן הוא תהליך יסודי ומורכב הדורש התייחסות למרכיבים רבים ושונים. הכנה מוקדמת הכוללת חשיבה על הפרטים ופנייה לחברת ס.א.מ שילוח בינלאומי יכולה לסייע לכם בצורה הטובה ביותר לאורך כל המעבר.

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם

מידע נוסף