בין ישראל וארצות הברית יש הרבה מאוד קשרי מסחר, הן ברמה הפרטית והן ברמה העסקית. גורמים בארה”ב ובישראל עובדים רבות יחד, ולכן, יש הרבה מאוד עסקאות מסוגים שונים, משלוחים של סחורות רחבות היקף ואפילו מקרים בהם משפחות ישראליות עושות רילוקיישן לארה”ב וצריכות להתחיל חיים חדשים במקום זר. רילוקיישן כולל הרבה מאוד אלמנטים, ואחד הדברים הכי מאתגרים זה להעביר את כל הריהוט והציוד בבית אל הבית החדש באמריקה.
החוקים והנהלים של המכס בארה”ב הם שונים מישראל, כאשר למעשה לכל מדינה יש את ההתנהלות הייחודית שלה בנושא. לכן, כאשר מבצעים שילוח ימי מארה”ב לישראל או להפך, צריך להכיר את השוני בין המקומות ולהתכונן מראש בכל נושא האריזה וההצהרה על מוצרים שונים. כדי לעבור את כל התהליך בצורה טובה ונכונה, עדיף לעבוד עם חברת שילוח אשר בקיאה היטב בתהליך ותסייע בכל התהליך המתיש מהתחלה ועד הסוף.
כאשר מבררים לגבי מחיר משלוח מכולה לארה”ב צריך לבדוק היטב את התכולה של המכולה, את הגודל שלה ושל הפריטים בתוכה, ואפילו למשקל שלה יש משמעות מסוימת, אם כי מרבית משלוחי המכולות נעשים דרך הים, כך שהמשקל לא משמעותי למחיר ברוב המקרים. חברות השילוח יסייעו באריזת התכולה ויוודאו כי המכולה יוצאת לים כשכל המוצרים מאוחסנים בצורה נכונה ובטוחה. חלק מהשירותים כוללים גם עזרה בפריקה, אם זה רצון הלקוח.
האתגר הגדול ביותר עם ההגעה לארה”ב הוא כמובן המכס. חברת שילוח טובה עובדת במקביל עם עמיל מכס, אשר בקיא בתחום הסחר והמכס הבינלאומי ויוכל לסייע בהעברת כל המוצרים אל תוך אדמת ארצות הברית, ללא עיכובים והחרמות. העבודה המשולבת הזו מקלה מאוד על המשפחות שעוברות תהליך שהוא בעייתי גם כך, כאשר הן גורמות לכך שיש דאגה אחת פחות אשר מרחפת מעל לראש.
מתכננים מעבר לארה”ב ומחפשים חברה המתמחה בפתרונות שילוח יעילים לחו”ל? חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירה אודות שירותי החברה, לחצו כאן ולמידע נוסף בטלפון, צרו קשר ב – 09-9550500
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם
בין ישראל וארצות הברית יש הרבה מאוד קשרי מסחר, הן ברמה הפרטית והן ברמה העסקית. גורמים בארה”ב ובישראל עובדים רבות יחד, ולכן, יש הרבה מאוד עסקאות מסוגים שונים, משלוחים של סחורות רחבות היקף ואפילו מקרים בהם משפחות ישראליות עושות רילוקיישן לארה”ב וצריכות להתחיל חיים חדשים במקום זר. רילוקיישן כולל הרבה מאוד אלמנטים, ואחד הדברים הכי מאתגרים זה להעביר את כל הריהוט והציוד בבית אל הבית החדש באמריקה.
החוקים והנהלים של המכס בארה”ב הם שונים מישראל, כאשר למעשה לכל מדינה יש את ההתנהלות הייחודית שלה בנושא. לכן, כאשר מבצעים שילוח ימי מארה”ב לישראל או להפך, צריך להכיר את השוני בין המקומות ולהתכונן מראש בכל נושא האריזה וההצהרה על מוצרים שונים. כדי לעבור את כל התהליך בצורה טובה ונכונה, עדיף לעבוד עם חברת שילוח אשר בקיאה היטב בתהליך ותסייע בכל התהליך המתיש מהתחלה ועד הסוף.
כאשר מבררים לגבי מחיר משלוח מכולה לארה”ב צריך לבדוק היטב את התכולה של המכולה, את הגודל שלה ושל הפריטים בתוכה, ואפילו למשקל שלה יש משמעות מסוימת, אם כי מרבית משלוחי המכולות נעשים דרך הים, כך שהמשקל לא משמעותי למחיר ברוב המקרים. חברות השילוח יסייעו באריזת התכולה ויוודאו כי המכולה יוצאת לים כשכל המוצרים מאוחסנים בצורה נכונה ובטוחה. חלק מהשירותים כוללים גם עזרה בפריקה, אם זה רצון הלקוח.
האתגר הגדול ביותר עם ההגעה לארה”ב הוא כמובן המכס. חברת שילוח טובה עובדת במקביל עם עמיל מכס, אשר בקיא בתחום הסחר והמכס הבינלאומי ויוכל לסייע בהעברת כל המוצרים אל תוך אדמת ארצות הברית, ללא עיכובים והחרמות. העבודה המשולבת הזו מקלה מאוד על המשפחות שעוברות תהליך שהוא בעייתי גם כך, כאשר הן גורמות לכך שיש דאגה אחת פחות אשר מרחפת מעל לראש.
מתכננים מעבר לארה”ב ומחפשים חברה המתמחה בפתרונות שילוח יעילים לחו”ל? חברת ס.א.מ שילוח בינלאומי היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. לסקירה אודות שירותי החברה, לחצו כאן ולמידע נוסף בטלפון, צרו קשר ב – 09-9550500
השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם